سلام

حقیقت در راستی و درستی تجلی پیدا کرده و بدون آن معنی ندارد .

شهدا جلوه واقعی حقیقت و راستی بودند و  آنها را تجلی صفات بارز ائمه در عصر حاضر می توان نامید.اگر خاطرات را به تایید عکس ها ممهور می کنم شاید مروری بر دلتنگیهای خفته در عدم حضور جسمانی ایشان باشد  گرچه اگر خود ایشان بال نمی گشودند و ما را زیر بال و پر خود نمی گرفتند در این پهنای باند دنیایی مکانی برای فرود پیدا نمی کردیم .

راستی بیاییم در این جنگ نابرابری که شروع شده دستان قدرتمند اهورایی را به آستان امامت و ولایت بیاویزیم و با رمز( یا زهرا) قدم در را کمک به اقتصاد این مملکت و تولید بنماییم باشد که این شهدا خود شفیعی در پیشگاه ذات اقدس اله باشند.

حقیقت هر چه از زندگی پدرم را مرور می کنم مملو از عشق به خدمت به این نظام اسلامی بود که در قالب این نوشته ها آمده و در آینده زیور این صفحات می شود .

دلم نیامد نگویم و نیاندیشم و در صدد نباشم که این عشق زیبا را در هر زمینه فراخور خود به اعلان نگذارم.

شاید الان که من در کسوت مهندسی سعی بر خدمت به این نظام را دارم در حوزه تولید و کسب علم سعی بر ایجا این فضای مقدس رادارم  پس اگر حال و وای شما در نوشتار اینده الهی شد التماس دعا.