معرفی و زندگی نامه و راه شهید حسین نصیری بینش

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

شروع

حرکت را از خودم شروع کردم مانند پدرم که وقتی می خواست کاری را اجام بدهد وظیفه شخصیش می دانست و می گفت: این فامیل می گویند این انفلاب برای ما چه کرده و همه انها هم از صدقه این انقلاب موقعیت مالیشان خوب شده ولی خب شما برای انقلاب چی کردید .

صحبتهای امام فصل الخطاب ایشان بود .

حالا ما مانده ایم و سید علی .

 صحبتهای ایشان را به جان می خرم و اول خودم شروعش را با ادامه تحصیل و برسی طرحهایی برای کمک به سبک سازی ساختمان و ساخت اسکلت هایی برای استفاده کمتر از اهن الات را هدف قرار می دهم .

این را گفتم اگر در این صفحه یک دفعه موضوعی علمی اوردم اشتباه نشود.

البته این موضوعی که گفته می شود باعث این می شود که هم در طراح یسازه بتوان خلاقیت بیشتری به خرج داد و هم از کار صنعتی استفاده کرد. انشاالله

۱ نظر
افشین نصیری بینش

حرکت رو به جلو

Image result for ‫حرکت‬‎

حرکت و  ایستادن هر دو گرچه معنی متضادی دارند و لی هر کدام نشانه ای برای دیگری است. ایستادن در برابر باد و طوفان های سهگین که خود حرکتی ریشه ای را سرچشمه می شود .

خرمشهر نماد ایستادن در برابر باد است . ایستاد و ملتی را به خروش در اورد .


پاسداشت سالروز «آزادی خرمشهر»

و حال باید جنگید .نه با اسلحه بلکه با علم و کار فراوان شاید اقتصاد جهادی بهتر باشد.

Image result for ‫اقتصاد مقاومتی‬‎

۱ نظر
افشین نصیری بینش

نامه سپاه به فرماندهی نیروی دریایی خرمشهر


۰ نظر
افشین نصیری بینش

رمز یا زهرا برای شروع عملیات جنگ اقتصادی

سلام

حقیقت در راستی و درستی تجلی پیدا کرده و بدون آن معنی ندارد .

شهدا جلوه واقعی حقیقت و راستی بودند و  آنها را تجلی صفات بارز ائمه در عصر حاضر می توان نامید.اگر خاطرات را به تایید عکس ها ممهور می کنم شاید مروری بر دلتنگیهای خفته در عدم حضور جسمانی ایشان باشد  گرچه اگر خود ایشان بال نمی گشودند و ما را زیر بال و پر خود نمی گرفتند در این پهنای باند دنیایی مکانی برای فرود پیدا نمی کردیم .

راستی بیاییم در این جنگ نابرابری که شروع شده دستان قدرتمند اهورایی را به آستان امامت و ولایت بیاویزیم و با رمز( یا زهرا) قدم در را کمک به اقتصاد این مملکت و تولید بنماییم باشد که این شهدا خود شفیعی در پیشگاه ذات اقدس اله باشند.

حقیقت هر چه از زندگی پدرم را مرور می کنم مملو از عشق به خدمت به این نظام اسلامی بود که در قالب این نوشته ها آمده و در آینده زیور این صفحات می شود .

دلم نیامد نگویم و نیاندیشم و در صدد نباشم که این عشق زیبا را در هر زمینه فراخور خود به اعلان نگذارم.

شاید الان که من در کسوت مهندسی سعی بر خدمت به این نظام را دارم در حوزه تولید و کسب علم سعی بر ایجا این فضای مقدس رادارم  پس اگر حال و وای شما در نوشتار اینده الهی شد التماس دعا.

۰ نظر
افشین نصیری بینش

امدیم


۱ نظر
افشین نصیری بینش